Thursday, November 24, 2011

My Artwork~

kli ni aku tnjuk work2 aku plk...
aku ni lam bidang art & design..
ni antra work2 aku.... kira antra work fvret la ni...

wtak ni bdasarkan Badang & Hang Tuah..
rekaan anyaman keemasan tu bdasarkn seni Melayu..
aku srtakan tanjak & kain mcm sampin utk 
tmbulkan lg kemelayuan wtak ni..

ni ske2 je, msa ni aku test aku pnya tablet pc bru aku...

ni sketch atas krtas bruk je time boring2...
ntah mcm mne aku gtal tngan edit sket kt Photoshop..
tada... ni la hasilnya..... Joker~

ni plk projek time diploma aku...
bdasarkn world comic preview...
amacam? ni antra paling aku ske...

ni advert utk jam Ellesse.. aku pkai Batman
sbg subjek sbb nk tnjuk yg supehero pn plih brand nih...
hahahaha~

utk yg ni plk aku cyba tmpilkan klainan sket...
ala2 Star Wars... hahaha... mmg tiru pon..

ni AD mnyak wangi utk ROSSIE...
pic pompuan tu aku amik dr poster Film PERFUME..
lau x slah la... sbb subjek die best...

akhir skali yg pling simple...
nah ko... hahaha... eksperimental work nih...
lau da yg pro sila tnjuk ajar lg ye... bidang art & design ni luas n sronok...
da yg nk ajar & nk timba ilmu, silakan.... aku x kdekot ilmu... salam...






No comments:

Post a Comment