Thursday, November 24, 2011

Kegilaanku!!!

Allu suma... lma dh x update... hahaha...
kali ni aku nk cita psl kegilaan aku...
aku ni gile kete, pngaruh rkan... hahaha... ssah nk tnggal beb...
ni projek trbengkalai aku yg akhirnya siap.. hahaha

 ye2... aku tau korg nk kta pe... bpak bruk kn... tp lam keadaan cmni la aku mrntau
ke ctu ke cni... leh kta hmpir satu smenanjung kete bruk ni dh tawan... hahaha

 
ni sesudah cat... amacam... ada bran? 
pic siap ngn model skali... hahaha
aku convert kancil aku jd MIRA L200S, 
slah stu kete cc660 turbokvluaran DAIHATSU...
nnti aku tukar bonet blkg & tmbah skirting je... 
pastu COMPLETE!! bonet dpan aku rsa cm perlu wrna hitam je...
x garang la cmni... pe2 pndapat leh komen ek... hi2..

ni plk projek akn dtg.... aku dh naik gile ngn kete ni...
idaman kalbu sblom dpt kete idaman lain...
kna step by step beb... sbb aku nk mrasa suma kete aku ske..
ni model kluaran HONDA... CRX Del Sol nma die...
mmg rare kete nih... seat 2 je... sryla lau da yg nk kta pehal bli seat 2..
ske hti aku le... dh aku ske... lgpon aku dh da 3 bjik kete pntu 4..
nk gk sport sbjik kn... hahaha.... 
kte tnggu ye projek bru aku nih... hahaha...

No comments:

Post a Comment